Asistent/ka controllingu

Top

 Náplň práce:

- evidence a kontrola smluv

- příprava a zpracování dotačních titulů

- oficiální korespondence

- podpora při vytváření nových reportů

- příprava podkladů pro ukazatele výkonnosti

 

Požadavky:

- dobrá znalost MS Office, především MS Excel se snahou zdokonalovat se v tomto směru

- proaktivní přístup

- samostatná i týmová práce

- výhodou jsou zkušenosti s účetnictvím, controllingem v praxi

- diskrétnost, spolehlivost, pečlivost, loajalita

 

Nabízíme:

- nástup do české stabilní společnosti, která na trhu působí již 30 let

- lidský přístup a otevřenou komunikaci

- přátelský kolektiv, příjemné pracovní prostředí

- individuální přístup a péči, adekvátní podporu při zaškolování a adaptaci

- podpora v oblasti dalšího vzdělávání

- firemní akce, benefitní programy

 

Zájemci o zaměstnání zašlou životopis, motivační dopis a kopii maturitního vysvědčení na e-mail: martin.dudak@bartonapartner.cz

Asistent/ka controllingu

Informace o pozici

Místo pracoviště Olomouc
Mzda od 35.000 Kč/měsíc
Požadované vzdělání odborné středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření
Typ úvazku plný
Nástup možný od 2.5.2025

Kontaktní osoba

PhDr. Martin Dudák

E-mail: martin.dudak@bartonapartner.cz

Máte o pozici zájem? Napište nám!

Informace o zpracování osobních údajů (ve smyslu GDPR) naleznete zde.

Modul: Pracovní nabídky